… fitness

Domyno Fitness nabízí svým návštěvníkům domácí prostředí, ve kterém si na své přijde začátečník i zkušený sportovec. U nás se odreagujete od běžných starostí, zpevníte tělo, posílíte zdraví i fyzickou kondici. Na ploše více než 800 m² prostorného fitcentra najdete posilovací stroje pro veškeré partie těla, rozdělené do několika cvičebních zón. Fitness je vybaveno stroji Life Fitness, Nautilus a Grün sport. Novinkou fitness je dvouzónové kardio s běhacími pásy, spinnery, crossovými trenažery a tělovična se závěsným systémem TRX. V klimatizované zóně jsou činky od lehkých až po váhy pro náročné siláky. Tým našich osobních trenérů vám poradí jak cvičit, sestaví jídelníček a tréninkový plán podle vašich potřeb.

Kontakty na trenéry fitness:
Martin Laboutka … 777 316 913

Dan Pertlík … 774 124 007
Veronika Šindelářová … 777 979 559
Pavel Sirotek … 774 208 788

////////////////////

Power Plate > od února 2016 v Domyno Wellness!
Tento revoluční cvičicí stroj máte nyní možnost využívat pod odborným vedením čtyřnásobné mistryně světa ve sportovním aerobiku Veroniky Šindelářové, která o něm říká: „Power Plate vytváří díky svým vibracím odlišné prostředí, než na jaké jsme zvyklí z běžných tréninků. Efektivní trénink trvá pouze 25 minut a zapojí se při něm až 95 % svalových vláken.”
… a jen tak na okraj … Trenérka a instruktorka pohybových aktivit v Domyno Wellness, Veronika Šindelářová, se stala novou oficiální tváří Power Plate pro Českou republiku.

power_plate_01_ok

////////////////////

Jíme fitness
3. díl seriálu o cvičení, stravě a svalech
V prvním díle seriálu z prostředí fitness, který se jmenoval: Začínáme s fitness, jsme představili Domyno Wellness, ve kterém našim návštěvníkům nabízíme skvělou možnost jak zpevnit tělo, posílit zdraví i fyzickou kondici. Dan Pertlík, trenér fitness, v článku zmínil několik důležitých rad, jak by měl člověk s posilováním začít. Ve druhém pokračování seriálu s názvem: Děláme fitness jsme se s Martinem Laboutkou, trenérem fitness, věnovali především efektivnímu způsobu cvičení, posilování a pokročilé stavbě tréninkového plánu. V dnešním třetím a posledním dílu s názvem: Jíme fitness nám Veronika Šindelářová zprostředkuje ženský pohled na posilování a fitness a také nám prozradí několik triků o správné výživě.
Aerobik je do jisté míry s fitness aktivitami velmi úzce spojen. Jedná se o podobné cvičební prvky, o stejný druh pohybu. Jediný rozdíl je snad v tom, že aerobik zahrnuje z větší části aerobní aktivitu, tedy takovou sportovní činnost, která vyžaduje větší přísun kyslíku po delší dobu. Veronika Šindelářová, pětinásobná mistryně Evropy a čtyřnásobná mistryně světa ve sportovním aerobiku, se v Domyno Wellness věnuje Juniorské škole aerobiku, pohybovým aktivitám a celkem nedávno začala být aktivní také jako trenérka fitness. Není žádným překvapením, že ji oslovují především ženy. Dokážou prý přesně specifikovat to, co je s jejich tělem v nepořádku, kde je který faldík navíc a co by chtěly zmenšit. Některé z nich si myslí, že je Veronika vezme hned na posilovací stroje, ale tak to v případě žen začátečnic snad ani být nesmí. Ženy jsou totiž mnohem zranitelnější a náchylnější k poranění než muži. S tím velmi úzce souvisí i fenomén posilování a cvičení doma. Téměř každá žena někdy zkusila cvičit při puštěném DVD s lektorem, který jí zaručeně pomůže zhubnout. Ne vždy je to však pravda. „Já jsem pochopitelně ráda za jakoukoli pohybovou aktivitu, i když je to doma a i když je to třeba jen 20 minut denně. Preferuji totiž alespoň nějaký pohyb, než vůbec žádný. Holky by si ale měly dát pozor, protože právě při domácím cvičení může dojít například k poranění zad. Doporučuji taková cvičení, případně používání různých cvičebních aplikací v te-lefonech, vždy konzultovat s odborníkem,“ upřesňuje Veronika. Ve fitness by měly ženy začínat velmi zvolna. Vhodné jsou spíše aerobní aktivity nebo posilování s vlastní vahou, které je k tělu mnohem ohleduplnější a šetrnější. V případě, že chcete aktivně dělat „bikiny fitness“, je pro vás návštěva posilovny nezbytností.
Pokud chce klient dosáhnout kýženého výsledku a je jedno, zda se jedná o muže či ženu, je kromě pohybu nutná také úprava jídelníčku. Nejedná se však o účelovou dietu, spíše o jiný pohled na stravování. Chcete-li trvale snížit váhu a udržet si pěkné tělo, je nutné úplně změnit svůj pohled na běžné jídlo. Velkou chybou je také nepravidelnost v jídle, které se dopouštějí nejen ženy, ale i muži. Dnešní uspěchaná doba pravidelnosti nepřeje, a tak mnoho lidí celý den nejí, případně zhltne něco ve fast foodu, a deficit dohánějí večer nebo dokonce v noci. Zde je několik osvědčených tipů od Veroniky: „Vždy svým klientkám říkám, že postava je především o jídle. U nás žen to platí dvojnásob. Opravdu však stačí změnit jen určitou drobnost a váha jde dolů. Obecně platí, že pomůže toto: zpravidelnit jakoukoliv stravu v průběhu dne, jíst malé svačinky po 2– 3 hodinách, večer se nepřejídat, pokud možno vynechat veškerou pšenici a vše co je z ní vyrobené a zařadit ovoce a zeleninu. Jedním z velkých problémů je také málo jídla. Některé ženy, které touží po ideální postavě, totiž zase skoro nejí.“ Ne vždy musejí změnu jídelníčku provázet velké změny. Mnoho potravin se dá jen zaměnit za vhodnější. Místo pečiva ke svačině je lepší sníst ovoce nebo zeleninu. Použít lze i jakoukoliv formu proteinu. Vždy se ale jedná o dlouhodobější pohled na zdravý životní styl, protože změnit jídelníček na několik týdnů či měsíců opravdu k ničemu nevede. Ano, je to samozřejmě i o pevné vůli, a tu vy, ženy, přece máte!

verca

////////////////////

Děláme fitness
2. díl seriálu o cvičení, stravě a svalech
V minulém vydání magazínu Domyno Style jsme představili Domyno Fitness, ve kterém našim návštěvníkům nabízíme skvělou možnost, jak zpevnit tělo, posílit zdraví i fyzickou kondici. V dnešním pokračování třídílného seriálu se s trenérem fitness Martinem Laboutkou budeme věnovat efektivnímu způsobu cvičení a posilování.  … více zde >

////////////////////

Začínáme s fitness
1. díl seriálu o cvičení, stravě a svalech
Domyno Wellness v sobě kombinuje nejen klasické wellness aktivity jako jsou masáže, solárium či sauna, ale také různé formy pohybových aktivit – spinning, několik profesionálně vybavených kardiozón či fitness.  … více zde >



© 2015 DOMYNO1 s.r.o.

Webhosting - TECHart systems