cvičební styly

DEEP WORK
je nový cvičební program, který vychází z východní filozofie a který aktivuje hluboké svalstvo. Základním stavebním kamenem je učení jing jang a učení pěti elementů ( země ,dřevo, oheň, kov a voda) a jejich rozdílných energií. Obě tato učení jsou také východiskem tradiční čínské medicíny. Deep work je dynamické fitness cvičení, při kterém se pořádně zapotíte. Jako zvuková kulisa se často používá vysoce rytmická taneční hudba, která vás motivuje ke stále lepším výkonům.

////////////////////

JEMNÁ JÓGA
v hodinách jemné jógy se vydáte na cestu do svého nitra, rozproudíte vaši pránu a budete se houpat na vlnách vlastního dechu.Vyladíte mozkové vlny pomocí recitace manter, vyjádříte vděčnost Slunci přes dynamickou sérii pozdravů Slunci, ztišíte smysly, vědomě nastavíte ásany a zrelaxujete unavenou a přeplněnou mysl. Zakončíte meditací.

////////////////////

POUND PRO
Pound Pro je dynamické cardio cvičení, při kterém používáte speciální paličky RIPSTIX, díky kterým se bubnování transformuje do neuvěřitelně efektivního pohybu, při kterém zapojíte všechny svaly na vašem těle. Pohyby jsou inspirovány silovými  prvky z jógy a pilatesu. Pound poskytuje dokonalou uvolněnou atmosféru, cvičení je snadno modifikovatelné, takže ho zvládne opravdu každý. Tato přitažlivá filozofie apeluje na muže a ženy všech věkových skupin a schopností.

////////////////////

PORT DE BRAS
Taneční fitness program, se kterým budete tančit pomalu, přirozeně a ladně, a budete mít své tělo dokonale pod kontrolou. Jedná se o formu propojení tance a strečinku. PortdeBras je v baletu označení pro ladnou práci paží. Při PortdeBrass se tančí, posiluje a protahují se zkrácené svaly či ztuhlé klouby. Cvičení bylo vytvořeno i z posturálních technik. které pracují s napětím svalstva při chůzi, stání i sezení a posilují především hluboký stabilizační systém. Při tomto cvičebním programu tedy zapojíte opravdu hodně svalových skupin. Bez pochyby ale nejvíce paže, které jsou po celou dobu cvičení zapojované a dociluje se jimi tolik žádané elegance a ladnosti.

////////////////////

AŠTANGA VINJÁSA JÓGA
Meditace v pohybu aneb nechte se při cvičení jógy vést svým vlastním dechem. O Aštanze se říká, že je to pružnost podepřená silou.

Spojuje několik jógových praktik do jednoho celku – praktikování ÁSAN /pozic/, které jsou seřazeny v sériích, PRÁNÁJÁMA technik /technik na ovládání dechu/– při praxi se dýchá dechem udžají „vítězný dech“, PRÁTJÁHÁRA /stažení smyslů/– stažení pozornosti na bandhy /energetické zámky/, DHÁRANA /koncentrace/ – drišti /AVJ řeší směr pohledu při praktikování/. A proto vytváří skvělé podmínky pro praktikování DHJÁNA /meditace/.

////////////////////

PILOXING
Vymyslela švédská tanečnice a fitness trenérka celebrit Viveca  Jensen. Cvičením prolíná pilates, box a tanec a ve spojení s velmi dynamickou hudbou ve Vás tato kombinace vyvolá opravdu silnou dávku energie a nadšení. Piloxing je jako dynamická střídavá hra. Pomalé kontrolované pohyby střídají energetické silné údery. Změny probíhají pomalu a postupně, takže má člověk možnost tělo správně nasměrovat. Jako doplněk se používají zátěže o váze 250 g na rukou v podobě rukavic upevňovaných na suchý zip. Piloxing působí jako aerobní i silový trénink současně. Některé cvičení je ladné jako při baletu, jiné energické a dravé, chvíli se cvičí i na podložce. Základem piloxingu je fakt, že ženský princip je plný energie a slouží ženám k tomu, aby získaly elegantní, sexy a silný pocit ze sebe samých.

////////////////////

MIX AEROBIK
Aerobní část je zaměřena na bloky choreografie, jejichž spojením a opakováním dosáhnete maximální tepové frekvence. Lekce je vhodná pro středně a více pokročilé, zejména pro ty, kteří chtějí trochu vybočit z vyjetých kolejí klasického aerobiku. Taneční choreografie a hudba vás dostanou do bodu varu. V závěru lekce přijde opět posilování a protažení.

////////////////////

STEPY
Cvičení na stepech je zaměřeno na rozvoj kardiovaskulárního systému a posílení dolních partií těla. Výška stepu je nastavitelná a vy si tak můžete sami určovat intenzitu cvičení. V kombinaci s činkami se posiluje i horní část těla. Při cvičení je kladen důraz na správnou techniku výstupů a sestupů na step, na správné držení těla a závěrečné protažení.

////////////////////

BŘICHO EXPRES
Lekce je zaměřena na posílení všech svalových partií břicha. Tedy sval břišní, vnitřní šikmý, přímý sval a sval pyramidový. Pod vedením lektora a za doprovodu hudby, tak dochází nenásilnou formou k posílení těchto svalových skupin. Výraznějšímu zlepšení napomáhá využívání posilovacích pomůcek jako jsou gumičky, tyče, stepy, bosu atd. Hodina je tak pestrá a dynamická. V lekcích je dbáno na vyvážení svalové dysbalance mezi svaly zádovými a břišními.

////////////////////

BALONY
Cvičení na velkých nafukovacích míčích, zaměřené na správné držení těla, při kterém je dokonale chráněna páteř a celý pohybový aparát. Balančním cvičením zapojujete i drobné, jinak málo aktivní svaly. Zároveň se využívají i malé míčky do rukou k posílení partií paží.

////////////////////

PILATES
Je to druh cvičení, které zpevňuje svalstvo zádové, břišní a hýžďové, takže vytváří základ správného držení těla, obnovuje celkovou vitalitu a dodává tělu sílu a ohebnost. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii.

////////////////////

BODY
Dynamická forma posilování zaměřená na formování problémových partií a na rozvoj tělesné kondice. Body je lekce cvičení, která využívá nejrůznějších cvičebních pomůcek (stepy, činky, tyče, gumičky, overball …) Lekce je kombinací prvků cardio, balančních, posilovacích a protahovacích forem cvičení.

////////////////////

PROBLÉMOVÉ ZÓNY
Hodina je zaměřena na formování problémových partií těla jako jsou boky, hýždě, stehna, břicho a další. Cvičení probíhá ve středně rychlém tempu. Hodina je určena všem, kteří se zajímají o silové – posilovací cvičení. Zahřátí trvá 10 – 15 minut, při něm jsou používány jednoduché krokové variace (bez otoček a dalších tanečních prvků). Poté následuje posilovací část, která trvá 35 – 40 minut. V této části využíváme činky, posilovací gumičky, overbally a tyče. Závěr hodiny věnujeme strečinku, relaxaci a celkovému zklidnění organismu.

////////////////////

FITBOX
Údery, kopy a zvedáky, všechno se naučíte … Fit box vás zbaví stresu, získáte obratnost a sílu. Fitbox je fyzicky hodně náročný, ale stojí za to! Potřebujete pohodlné oblečení, pravé boxerské rukavice a můžete začít. Lekce obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit. Každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto si každý účastník lekce zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům. Dostanete se s námi do kondice a psychické pohody.

////////////////////

BOSU
Cvičení bosu komplexně posiluje svaly celého těla, zpevňuje šlachy a vazy, zajistí lepší koordinaci pohybu, držení těla a jako každá fyzická aktivita má pozitivní vliv na kardiovaskulární systém a redukci tuku. Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci i odstranit bolesti zad a šíjových svalů. Cvičení je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Bosu je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak způsobuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitace.

////////////////////

POWER VINYÁSA YOGA
Je dynamickým stylem yogy, která je oproti klasické yoze náročnější svojí rychlostí a silovým zaujímáním pozic. V ásánách (pozicích) se nesetrvá dlouhou dobu, ale jedna na druhou na sebe plynule navazují a to vše za doprovodu řízeného dechu, který nám pomáhá sjednotit tělo a mysl. Power vinyása yoga rozvíjí sílu, pružnost, harmonii těla i mysli. Pomáhá při hubnutí, podporuje detoxikaci organismu a produkci žláz s vnitřní sekrecí. Tento styl yogy je vhodný pro ženy i muže.

////////////////////

POWER PILATES
Cvičení originální metody – vhodné nejen pro ženy, ale i pro muže. Silovější a rychlejší verze cvičení vhodná pro mírně pokročilé a pokročilé. Ziskáte lepší výkonnost i v jiných druzích sportů.

////////////////////

SM-SYSTÉM
SM-Systém podle MUDr. Richarda Smíška se cvičí s elastickými lany ve stoje i na židli. Je určen pro začátečníky i pokročilé. Cvičením odstraníte nebo předejdete bolesti zad, kloubů a šíje. Ve skupině se cvičí pod odborným dohledem.



© 2009 - 2017 DOMYNO1 s.r.o.

Webhosting - TECHart systems